Potřebujte poradit? +420 545 235 668

Nabídka E-shopu

img81 Lebky a kosti - fosilie: Homo Erectus Pekinensis Skull (Weidenreich, 1940), replika
img81
img81-2
img81-3

Homo Erectus Pekinensis Skull (Weidenreich, 1940), replika

Katalogové číslo: 1001293
Skladem
Na objednání
Popis Řada antropologických lebek 3B Scientific byla nově znovu vydána v celém rozsahu. Výsledky jsou zřejmé z těchto úžasných antropolických lebek. Model lebky Sinanthropus je nejlepší odlitek vyrobený z vědecky vyrobených kopií vzorků uvedených ve sbírce na Ústavu antropologie a genetiky člověka pro biology na univerzitě Johanna-Wolfganga-Goethe, Frankfurt / Main, Německo. To znamená, že všechny podrobnosti v každé antropologické lebce lze reprodukovat naprosto přesně. Tuto jedinečnou repliku lebky Sinathropus doplňuje její zobrazení na podstavci, který obsahuje reliéfní mapu zeměpisné oblasti, kde byl exemplář nalezen. Tato lebka je přesný odlitek lebky Sinanthropus rekonstruované Weinertem a modelované z výkresů Blacka a Weidenreicha poté, co byly ztraceny všechny původní vzorky kostí. Sinanthropus patří do rodu Homo erectus pekinensis (Sinanthropus pekinensis). Objeveno na: Zhoukoudian 40 km jihozápadně od Pekingu Objev: 1929-1936 Věk: cca. 400 000 let Hmotnost 1,21 kg Rozměry 21 x 14,5 x 21,5 cm Tato replika lebky Sinanthropus je skvělým výukovým nástrojem pro anatomii raných lidských druhů.
×